maandag 29 augustus 2011

Beugelloos &een schoolfoto mét beugel.

Nog even een persoonlijke post, er komt zeker ook iets anders, maar dit moest ik gewoon even kwijt.


Vandaag had ik het 1e uur vrij, ik zou het 2e uur gewoon les hebben en daarna naar de ortho gaan, want eindelijk mocht mijn beugel er uit! Vanaf het 5e uur zou ik weer op school zijn, en het 6e uur zouden de school foto's gemaakt worden, maar het 2e uur werd onze klas al opgehaald voor de foto. precies het uur voordat mijn beugel eruit ging. Ik had me er zo op verheugd om de 1e foto zónder beugel de schoolfoto te laten zijn. maarja uiteindelijk was mijn schoolfoto de laatste foto mét beugel. ik ben wel benieuwd hoe de foto is geworden. Daarna heb ik nog even met mijn moeder geshopt, en ik heb een bodywarmer gekocht. 


klik op 'meer lezen' om de foto van mijn bodywarmer gezien & om te lezen hoe het was bij mijn hongaarse vrienden thuis. & een klein hongaars berichtje van mij =)










Scapino - €17.99.-


's avonds ben ik samen met mijn beste vriendin naar 'de hongaartjes' geweest. Het zijn 5 hongaarse jongens van rond de 17 jaar die 6 weken stage lopen in Nederland. Elke 6 weken komen er nieuwe. De groep voor deze groep waren 5 jongens en 1 meisje, met 1 van de jongens had ik een relatie. Doordat ik al 9 weken met Hongaren omga kan ik al best een woordje hongaars verstaan. en een klein beetje spreken. ik vind het ook erg leuk om te doen,,
hier een klein hongaars berichtje van mij;

Sziastok,
Hogy vagy?
Széretek csokit/fagyit enni!
Magyar nyelv könnyu"
Szeretettel és puszi mindenkinek!! <3


in het nederlands;;

Hallo allemaal,
hoe gaat het?
ik hou van chocolade / ijsjes eten!
de hongaarse taal is makkelijk
Liefs en kusjes voor iedereen!! <3


echt veel hongaars kan ik niet hoor, maar het is toch iets hé :P
na deze groep komt er een groep met 5 meisjes en 1 jongen,
Ik ga mijn best doen het hongaars onder de knie te krijgen =)
ik wil ook heel graag een x naar hongarije.

xxx,, Me

Heb jij ook vrienden of een relatie met iemand uit een ander land?





2 opmerkingen:

  1. Mijn opa komt uit Schotland , maar woont in Nederland en mijn nonkel komt uit Aruba. IK volg je! Leuke blog! x

    BeantwoordenVerwijderen