zaterdag 27 augustus 2011

Logeren met mijn Beste vriendin

Er zit nu al 1 week school op voor mij, na acht weken vakantie te hebben gehad. In de vakantie heb ik bijna elke dag vakantie werk gedaan dus ik vond het nu wel tijd om eens gezellig te doen.Het is weekend toch?! Samen met mijn beste vriendin kocht ik wat films &beauty spulletjes. We hebben ons haar gekrult,jurken aangedaan en super leuke fotos gemaakt, we hebben films gekeken, spekjes met gesmolten chocola gegeten (zelf bedacht door ons =). een how to do, van spekjes met gesmolten chocola komt nog op mijn blog.& we hebben wat ipod foto's gemaakt voor ons nieuwe youtube filmpje.

Klik op 'meer lezen' om een aantal foto's te zien van gisteravond. & de rest van dit bericht te lezen.










Dit is pas mijn 2e blog bericht, maar ik zou graag willen weten wat jullie op mijn blog willen zien.
Hebben jullie nog ideetjes of tips? Bij mijn welkoms bericht was al een super goeie tip geplaats waar ik aan ga proberen te werken ;). 
& plaats je eigen blog in een comment, ik hou van jullie blogs lezen!

Xxx,, Me!





1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Ik zou misschien eens een look willen zien ofzo.... Mijn blog is www.adorabledreams.blogspot.com (:
    Neem gerust eens een kijkje! x

    BeantwoordenVerwijderen