donderdag 25 augustus 2011

Mijn nieuwe blazer,,

Gister toen ik thuis kwam zei m'n moeder dat de bezorgster was langs geweest & een h&m tas had gebracht,,
ik werd gelijk vrolijk toen ik het hoorde,, want ik wist al wat erin zat... mijn nieuwe blazer!! Ik ben snel naar boven gerend en heb 'm  gelijk uitgepakt,,

 


Druk op; 'meer lezen' voor de rest van de foto's en mijn ongelukje met de blazer;;

Vanmorgen heb ik de blazer natuurlijk gelijk aan gedaan naar school (waar mijn moeder het niet mee eens was) maar op school raakte ik het bovenste knoopje kwijt,, geen idee hoe, maar ineens zat hij er niet meer aan. dat vond ik écht niet leuk,, een vriendin zag hem gelukkig op de gang liggen, ik moet nu wel wachten tot m'n moeder 'm wil gaan maken...
maar toch ben ik erg blij met mijn blazer,, ondanks de kapotte knoop.

De blazer is voor €34.95.- 
bij de h&m!!


Me,, and my lovely blazer...

xxx,, Me


Wat zijn jou favoriete kleding winkels??

2 opmerkingen:

  1. Supermooie blazer!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blazer!
    Succes met je blog, en bedankt voor het volgen/reageren van de mijne!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen