zondag 4 september 2011

Drink Arizona

Op verschillende blogs had ik al wat gelezen over Arizona,
Ice tea in van die hele mooie flesjes.
Toen ik er vanmorgen weer wat over las besloot ik om samen met mijn beste vriendin, na schooltijd ook eens te kijken. En ja hoor, bij de Albert Heijn vonden we ze, er waren 4 verschillende. Allebei hebben we 2 flesjes gekocht. De flesjes waren €0.99. per stuk. Niet heel erg duur vonden wij. Dit zijn onze flesjes:



Wil je weten wat wij van de inhoud vonden?
Druk op 'meer lezen'



Thuis hebben we een rietje gepakt en proberen voorzichtig de dop los te maken zodat de papiertjes er goed omheen zouden blijven zitten. We vinden de flesjes te mooi. We twijfelden of we het moesten opwarmen voordat we gingen drinken want op de achterkant stond namelijk dat het warm ook lekker was, maar we hebben het toch maar niet opgewarmd. Het smaakte echt lekker ik vond zelf de ice thee uit het roze flesje (links) het lekkerste. Dat flesje was van mijn beste vriendin, maar we hebben ook van elkaar wat geproefd. 

We gaan de flesjes bewaren en er geld of iets indoen, want ze zijn gewoon te mooi om weg te gooien, niet waar?

Dit is de officiele website van Arizona:


Heb jij al eens iets gehoord of gelezen over Arizona?
Wat vind je van de flesjes?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook al wel een wat van gehoord! Ze zijn inderdaad erg mooi! Misschien ga ik ze ook kopen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook zien liggen bij de AH, en vind ze ook supermooi!
    En als ze ook nog eens lekker zijn..
    misschien dat ik ze nog wel ga kopen binnenkort!

    Leuke blog heb je, ik ga je volgen!
    Wil je mij ook volgen?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die flesjes zien er echt leuk uit!
    Misschien dat ik ze binnenkort ook wel ga kopen ;)

    Ik volg je trouwens, volg je terug?
    xx

    Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken ze niet, maar als ik er eens eentje tegenkom ga ik die zeker meepakken!! Leuke flesjes inderdaad en ik ben grote fan van die smaak... ! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze Icetea is zo lekker! Zelf heb ik Green Tea en de Peach variant geproefd. Ook zien de flesjes er suuuper cute uit :D.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik heb ooit 1tje gekocht, weet niet meer welke smaak, maar ik vond het echt verschrikkelijk vies. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah die zien er zo schattig uit!
    Leuke blog heb je ook!
    Zullen we elkaar volgen?

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen